Du är inte inloggad.
Registrering av nya medlemmar är för tillfället avstängt. Ta kontakt via länken längst ner på sidan om du vill registrera dig!
Registration of new members is disabled for the time being. Please use the contact link at the bottom of the page if you wish to register for an account!
Okej, här kommer en konstig fråga, heh ;p
Men det finns tre bilder som ofta används i samband med Kristina, bland annat på CD-skivorna i albumet och i Carnegie hall. Det är först en bild från Småland, ett på havet och tillslut ett på Kristinas astrakan i Amerika.
Jag undrar om någon vet ifall bilderna finns i digitalform att få tag i? Tycker dem är såå fina!
Hoppas det finns någon som förstår vilka jag menar?
x)
Du menar de som finns på Kristina-cd-skivorna eller? Kan tyvärr inte hjälpa dig.... ![]()
Edit: Gud vad jag läser slarvigt... ser ju nu att du skrivit att de finns på skivorna oxå! Aja, kan ändå inte hjälpa dig.
Senast redigerat av Polly (2010-01-24 23:18:11)
Haha, ja precis
Nej och jag har letat som en galning! Så förmodligen finns dem inte, iaf inte "ute" på internet ![]()
Tänkte bara att det var värt ett försök ![]()
Senast redigerat av Linnea_C (2010-01-25 00:31:05)
Haha Linnéa, du får fota skivfodralen??? ![]()
Wallpapern pryder redan mitt skrivbord sen länge tillbaka, det var där jag fick idéen till att hitta "orginalen". TACK TACK TACK! för bilderna, jättesnällt av dig!
![]()
Haha ja... jennie är smart.. det är inte jag
ifs var jag inte så värst seriös med att du skulle ta kort på dom.. tack för bilderna!! ![]()